7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@feltpost.dk

Poo Head-spil

(18 kundeanmeldelser)

kr. 119,00

I det skidesjove spil Poo Head konkurrerer I om, hvem der er bedst til at kaste bløde, lorteformede bolde på personer, som har POO Head-huen med velcrobånd på. Perfekt til alle fester, polterabender og andre lejligheder, hvor du vil kaste lort på folk! … læs mere her

Er Poo Head-spil på lager?

Annonce
Køb Poo Head-spil

Yderligere beskrivelse og flere billeder her:
Poo Head-spil

Poo Head-spil fakta

• Navn: Poo Head-spil
  • Pris: DKK 119.00
  • Mærke: Coolstuff
  • ProduktID: 15604
  • Hurtig levering: Bestil inden kl. 15 så sendes Poo Head-spil samme dag (hverdage)

Mange leder efter den billigste Poo Head-spil på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud her: Gå til shop

Hvor køber man den perfekte gave? Poo Head-spil lige her er et godt bud

Poo Head-spil er ofte den populære og foretrukne værtsgave. "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt > Tis & Lort", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Sjove Gaver", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgaver", "Leg & Spil", &qu kategorien har længe være i Top-10 på online shoppen. CoolStuff.dk er nok Danmarks mest populære online shop, når der skal købe gaver. Varen kan byttes eller returneres indenfor 90 dage, hvis det alligevel ikke lige er dig. Er du løbet sur i jagten på den gode vært- eller værtindegave, kan du gøre som andre før dig og købe Poo Head-spil, og du kan glæde dig over, at være en af dem med den sjoveste gave. Så alle lige er med: Poo Head-spil er en eftertragtet dåbsgave. Der er ikke noget sjovt ved gadgets, vil kedelige mennesker sige, og derfor er der nogen, der ikke vil risikere at give dem som gave. Men tænk ikke på det, det er ikke nogen grund til at afholde dig fra at give gadgets i gave, det forholder sig egentlig på den måde, at mange folk synes det er sjovt at få gadgets.

Poo Head-spil får du 90 dages returret på

Poo Head-spil er en af de mest populære varer her på shoppen i vores varekategori "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt > Tis & Lort", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Sjove Gaver", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgaver", "Leg & Spil", &qu. Din pakke kommer hjem til dig med hele 90 dages returret hvis du skulle fortryde dit køb din vare. Det er snart allemandsviden at man helst køber sin Poo Head-spil i den kendte webshop CoolStuff.dk, der giver dig det store udvalg af de produkter du leder efter. Vi har håndplukket varerne og blandt dem kan du shoppe løs efter lækre varer, og der er det oplagte valg den vare du kigger på lige nu. Når du handler online er varerne billigere- og det kan lade sig gøre fordi shoppen sparer husleje til en almindelig butik.

Online fordele med Poo Head-spil

Det er faktisk hver gang, når du shopper rundt online, er du stillet lidt bedre, som ikke er en selvfølge i fysiske butikker. Loven siger, du har ret til at returnere dine varer indenfor 14 dage. når dine varer købes i en shop, og nogle webshops har valgt at give mere for at skille sig ud fra konkurrenterne i markedet. Når webshops har hele deres varekatalog liggende online, kan du se hele udvalget, og det giver en god gennemsigtighed på priserne, uden af være afhængig af, at det skal være tæt på din bopæl. Og du kan endda gøre det når du sidder på toilettet med din mobiltelefon. Når du handler online er du også fri for, at skulle indrette sig efter, hvornår butikkerne synes, de skal holde åbent. Webshoppen sender din varer direkte til din adresse, eller du kan bede dem om at sende til dit arbejde i stedet for, du skal bare huske at vælge den rigtige adresse. Den irriterende kassekø undgår du ved at handle online så det er direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så slip for de sædvanlige forkerte valg af kø - man vælger altid den langsomste.

18 anmeldelser af Poo Head-spil

Vær den første til at anmelde “Poo Head-spil”